.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانواده شهید گمشده "ماه عسل" پیدا شد

شمال نیوز: مراسم تجلیل از خانواده شهید «ایرج خرمجاه» که 27 سال پیش به جای رزمنده دیگری به خاک سپرده شده بود، پنجشنبه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دانا،  برنامه «ماه عسل» که در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد که تصویر پیکر نوجوان شهیدی را برای چند بار پخش کرد که پیکرش سال 1366 در منطقه عملیاتی «کربلای ۵» پیدا شده بود اما پیکر این شهید نوجوان به دلیل شباهت بیش از اندازه به «جعفر زمردیان» از رزمندگان گردان تخریب «لشکر32 انصارالحسین(ع)» استان همدان و به نام وی به خاک سپرده شده بود. پیکر این شهید در تابستان 1366 به دست آمده است.

بعد از این برنامه سایتهای خبری به این موضوع پرداختند و سرانجام مشخص شد، صاحب عکسی که با آقای جعفر زمردیان اشتباه شده بود متعلق به «ایرج خرمجاه» اهل روستای سیبستان بخش هشتگرد استان البرز است.

ایرج خرم‌جاه بیست و هفتم دی‌ماه 1365 (مرحله اول عملیات کربلای 5) در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است. این شهید از غواصان لشکر 10 سیدالشهدا بوده است. پدر این شهید فوت کرده، اما مادرش در قید حیات است.

به گفته زمردیان، قرار است مراسم گرامی‌داشتی برای این شهید با عنوان «یونس خاک» در روز پنجشنبه با حضور خانواده شهید، خانواده زمردیان و مسئولان استانی برگزار شود./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1392
خدا را شکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.